شناسهٔ خبر: 75899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

۴ هزار نفر در خوزستان در اقدام ملی مسکن ثبت نام می شوند/۷۷ هزار واحد مسكن مهر باقي‌ مانده

محمد مهدی بلوردی معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه از مجموع ۷۷ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده در خوزستان، ۲۲ هزار واحد خودمالکی هستند گفت: از هفته جاری چهار هزار نفر در خوزستان از طریق سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام می شوند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، محمدمهدی بلوردی در حاشیه جلسه شورای مسکن خوزستان، اظهار کرد: طی بازدیدی که از سایت مسکن مهر شهرستان های اهواز، ماهشهر، بندر امام و آبادان صورت گرفت، قراردادهایی که برای آسفالت و معابر بود، تعیین تکلیف شدند.

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن کشور با اشاره به اینکه منابع برای اجرای کارهای باقی مانده به منظور تکمیل پروژه مشخص شده است افزود: از هفته جاری قراردادها منعقد شده و عملیات اجرای کار آغاز می شود.

 وی با بیان اینکه هفتاد میلیارد ریال به منظور انعقاد باقی مانده قراردادها و تکمیل سایت ها به شرکت آب و فاضلاب پرداخت می شود تصریح کرد: روشنایی معابر سایت مسکن مهر بندر امام (ره) در دستور کار قرار گرفت و یک کلانتری در سایت مسکن مهر بندر امام و یک کلانتری دیگر نیز در سایت مسکن مهر آبادان نیز از محل اعتبارات مسکن و شهرسازی استان، ساخته می شود.

بلوردی با اشاره به اینکه از مجموع ۷۷ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده در خوزستان، ۲۲ هزار واحد خودمالکی هستند عنوان کرد: تاکنون ۳۳ هزار واحد مسکن مهر از طریق تعاونی تحویل داده شده است.

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن کشور با بیان اینکه تکمیل مابقی ۱۹ هزار واحد سایت های مسکن مهر در جلسات گذشته و امروز مورد بررسی قرار گرفته و مصوباتی برای آنها داشتیم اضافه کرد: از هفته آینده چهار هزار نفر در خوزستان از طریق سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام می شوند.